Ahoj!

13.04.2011 13:57

ahoj, dlouho jsem sem nepsala, ale teď mám trochu času. O víkendu jsem byla s kamarádama na výletě v Jedovnicích. Tam jsme jeli autobusem a pak jsem šli až do Brna pěšky. Celkem to bylo 27 kilometrů, ale já jsem toho samozřejmě naběhala víc. Bylo to moc fajn. Cestou jsme se stavili na obědě - tam mě moc rozčilovala kočka, která pořád běhala kolem. Jinak jsem celou cestu byla puštěná a mohla jsem se pořádně proběhnout. Dokonce jsem potkala i krásnou velikou užovku obojkovou, snažila se mi utéct ale já ji dohonila a zastavila. Jen jsem na ni skočila a ona se stočila do klubíčka. Pak mě raději odvedi, abych jí neublížila. Na  konci cesty už jsem se jen ploužila. Ještě teď jsem z toho unavená a bolí mě tlapky, ale aspoň mám čas něco napsat.

 

Dneska mám v plánu jít na shozy do lesa. Moc mě to baví, i když se to nesmí a musím být uvázaná, protože všude kolem je moc zvěře. Tak mi držte pěsti ať toho hodně najdem a paničky mají radost :-) Potom napíšu jak to dopadlo

—————

Zpět