V pondělí jdu na operaci - držte mi palce!

21.05.2011 14:59

V pondělí jdu na operaci a mám trochu strach.. už delší dobu se totiž necítím dobře, co jsem měla štěňátka. Jsem hrozně unavená, nemám chuť běhat...U doktora mi řekli, že když mi brali při porodu dělohu (měla jsem těžký porod dělali mi císařský řez), nechali mi tam vaječníky. A to se prý v žádném případě nesmí! Jsem prý plná hormonů a proto mi není dobře. Navíc mám na obou vaječnících cisty a cítím se jako po chemoterapii. Aby toho nebylo málo mám také v jizvě po císařském řezu kýlu. Takhle mě zřídili u veterináře ve Velkém Meziříčí (vedle Domusu).

Naštěstí pan doktor Johanides ze Žďáru nad Sázavou mi na to přišel. Pan doktor Johanides je opravdová špička v oboru, normálně bych se od nikoho jinéh nenechala operovat, ale při těžkém porodu jsem potřebovala okamžitou pomoc a do Žďáru je to daleko. 

Věřím, že operace dobře dopadne a budu zase veselá a plná energie jako dřív..ale stejně mám trochu strach. Tak mi, prosím, drže palce! Až se zotavím, dám vám vědět, abyste neměli o mě strach.

—————

Zpět