Výlet

05.05.2011 11:33

Jak jsem již psala, nedávno jsem byla v lese na shozech. Byl to moc krásný výlet. Vyrazili jsme o půl 6 ráno a po lese jsme chodili do 10 hodin. Bylo krásně a moc se mi to líbilo. Viděla jsem 4 zajíce, muflony a bezpočet daňků. Paničky měly obrovskou radost, protože našly celkem 6 shozů! Jeden z nich byl dokonce jelení! To se jim ještě nikdy nepodařilo.

Po návratu domů nás čekal výborný slavnostní oběd na oslavu našeho úspěchu, který uvařila babička. Odpoledne jsme potom ještě vyrazili na mysliveckou výstavu, která se konala na zámku. Několik myslivců si myslelo, že jsem mladá fenečka. Nechtěla jsem jim to vyvracet, ale panička můj věk prozradila a myslivcům vysvětlila, proč vypadám tak mladě. Je to proto, že spím v posteli a pořád se se mnou někdo mazlí :-)

Tak to je zatím vše :-)

—————

Zpět